I.fejezet

I. Fejezet

A tűzvész


Aznap igen borús idő volt,szakadt az eső,az emberek lehangoltak voltak. Átlagos nap,mint ami eddig én voltam,egészen idáig.
6 éves voltam akkor,éppen gyalogoltam haza. Izgatott voltam,de az érzés egy kis félelemmel vegyült,ugyanis akkor utaztam először egyedül. Az eső elállt. Lomha,szürke felhők lassan oszladoztak. Battyogtam, a cipőmet néztem,meg a tócsákat,amelyeknek az átugrását mindig kihívásnak tekintettem. Az orromat füstszag csapta meg. Először nem is figyeltem rá,mert építkezéseken már éreztem efféle szagot. Közeledtem a házunk felé,de minden lépésnél jobban éreztem a azt az égett szagot. A füst forrását csak később láttam meg,de akkor már nem is törődtem semmivel!
A füst a házunk felől szállt fel!
Futottam. A házunk már csak két sarokra volt. A szívem hevesen vert,és bár rohantam,amikor egy tűzoltó kocsi elhaladt mellettem szirénázva,még gyorsabbra kapcsoltam. Elértem az utcánkat,befordultam gyorsan,de meg is álltam.
Szirénázó mentőautót és tűzoltó autót pillantottam meg. Mindenfelé emberek siettek .
A házunk romokban,leégett teljesen,a tető emlékét csak néhány törött gerenda őrizte,az utcát törmelék borította. Tűz már nem égett,ellenben a füst még kitartóan kavargott a ház felett. A „házunk”-ból mentősök léptek ki,két hordággyal. Az alakok akik a hordágyon feküdtek nem mozdultak, fehér lepel fedte be őket. Ott álltam ,könnyes szemmel,az egészből nem értettem semmit.
- Anya! Apa!- mondtam,a sírást visszafojtva.
A szél az idős cseresznyefák harmatos szirmát fújta végig az utcán. Amelyek nem a földre hulltak,azokat a füst felkapta és örvényként repítette az ég felé. Május volt,tizenharmadika.
A születésnapom.

15 megjegyzés:

Eilis (Babus) 2010. május 18. 9:41  

Nagyon szépen írsz!! Nem csalódtam benned. :) Vagyis... talán csak egy kicsit. Azt hittem, kicsivel hosszabb lesz, így most gondolom nem lepődsz meg, hogy még olvasnám tovább.
Tetszik a borongós hangulat, és ez az ázsiai kinézet is. És gyönyörűen írtad le az utolsó mondatokat, kevesen képesek erre. :D Várom a folytatást!
Eilis

Ryuuzaki 2010. május 18. 9:49  

Eilis!
Nagyon köszi,persze,hosszabb kellene,de valahogy már nem jutott semmi az eszembe,de a következő már hosszabb lesz. Köszönöm :)

Cecily 2010. május 19. 6:25  

Hűűűűűű. Ez rövid volt, de annyi minden történt benne, mintha rengeteg oldalt olvastam volna. Nagyon tetszett, de egy kicsit utállak, hogy ilyen gonosz vagy a szereplőiddel! Annyira durva, ilyen művészien írni... Várom a folytatást, és szurkolok! Cecily

Ryuuzaki 2010. május 21. 23:39  

Cecily!
Nagyon köszönöm,lesz ez hosszabb is!
Én is szurkolok neked!

Unknown 2010. május 22. 3:07  

Ez tényleg rövid volt, de nem baj. Ez a megfogalmazás, hű, ez nagyon ott volt. Várom a fojtatást.

Ryuuzaki 2010. május 22. 9:14  

Köszi Iron! Vagyis mcizze :)

Cecily 2010. május 22. 12:14  

Ryuuzaki, mi az hogy nem frissítesz? Hol a pénteki rész?! HISZTIZNI FOGOK!!! :D És köszi, hogy kiraktad oldalra a blogom, én is ki akartam a tiédet, csak nem ment. :S De még próbálkozom...

Ryuuzaki 2010. május 23. 10:54  

Azért Cecily, (te jó ég,nagyon fura álnevet használni) mert nincs kész teljesen,át kellett javítanom dolgokat,így kicsúsztam a pénteki határidőből. De azzal tudlak vigasztalni,hogy jó hosszú lesz a következő rész!

Cecily 2010. május 23. 12:06  

Türelmetlenül várjuk! :D

Sophie 2010. május 27. 4:46  

Nah én még csak most találtam meg a blogodat,és elöször nem esett le,hogy Te vagyx)Amugy nagyon tetszett,szépen leírtad.Várom már a kövi fejezetet,remélem hosszú lesz ahogy ígérted:)^^
Sophie

Ryuuzaki 2010. május 27. 10:10  

:D Köszönöm szépen,holnap már fel is rakom!
Ryuuzaki

Veronique Sparks 2010. december 16. 9:17  

Azért az a kérdés furdalja az oldalamat, hogy miért az a blog címe ami. A leírás igencsak részletes. Én íráskor mindíg át tudok esni a ló "rossz" oldalára. Nem tudom miért. Szegény srác. Szép kis születésnapi ajándék neki a szülei halála.

Ryuuzaki 2010. december 20. 23:53  

Nem lövöm le.
Igen, szegény, de minden sztori ilyen, a szülők valamilyen balesetben halnak meg.

Ryuuzaki 2010. december 20. 23:56  

Bocsánat, nagyon kegyetlen voltam.

Ryuuzaki 2010. december 20. 23:56  

Bocsánat, nagyon kegyetlen voltam.

Megjegyzés küldése

Dead By Sunrise - Crawl Back In

Szereplők

Szereplők
Drake - Drake Bell

Zane - Viggo Mortensen

Wyburn - Hugo Wallace Weaving

Maddox - Thimothy Olyphant

Ashley - Carrie Ann Moss

Stefan - Rob Morrow
Powered By Blogger

Banner

Banner

About this blog

Minden pénteken lesz új rész (vagy csak majdnem minden pénteken).

Ryuuzaki :)


Chat


ShoutMix chat widget

Első díjam :)

Első díjam :)
Köszönet érte: Eilisnek

Második díj :)

Második díj :)
Köszönet érte: Eilisnek

Harmadik Díj :)

Harmadik Díj :)
Köszönet érte Eilisnek!

E-mail cím

ryuuzaki.blog@gmail.com

Erre a címre is írhattok véleményt, kérést, panasz, szóval bármit :)



Rendszeres olvasók

About Me

Saját fotó
Szeretek írni, bár sokszor kételkedem abban, hogy egyáltalán megy-e. Kíváncsi vagyok a véleményeitekre, tetszik-e a blogom.