8. Az átadás

Még mielőtt a fejezet következne, több dolgot is szeretnék elmondani:
Az első az, hogy nyugodtan megölhettek, mert "kissé", nagyon elhúztam az új rész felrakását.
Ezenkívül, az eddigi szavazás eredményei nagyon jól estek, mert a legtöbben arra szavaztatok, hogy a blogom nagyon jó.
Ezután pedig, a díjak, amikről egyáltalán nem feledkeztem ám meg:
A blog három díjban is részesült!
Mindhárom díjat két embertől is kaptam,Liellától és Eilistől:

Szabályok:
1. Köszönd meg a Díjat, akitől kaptad.
2. Tedd ki a képet.
3. Nevezd meg az 5 legkedveltebb blogodat.
4. Add tovább 2 embernek / aki szerinted a legjobban megérdemli / és értesítsd róla őket.



1. Nagyon köszönöm Nektek, nagyon jól esett, hogy rám is gondoltatok.

3. : http://butterfly-pillango.blogspot.com/
http://ikait.blogspot.com/
http://darolyn-hawks.blogspot.com/

És hát ugye Eilis és Liella blogjai:

http://eilis-thehouse.blogspot.com/
http://anduril-anyugatlangja.blogspot.com/
http://beszelotargyak.blogspot.com/

2.

Szabályok:
1. Köszönd meg.
2. Rakd ki a blogodba.
3. Írj magadról három dolgot.
4. Add tovább legalább három embernek.
5. Hagyj üzenetet mindenkinél, akinek tovább adtad.

Ismét köszönöm szépen a díjakat!
Liellától és Eilistől:

3. Három testvérem is van :)
Minden évszakot szeretem, mert mindegyik különleges.
Imádom a sárkányokat, meg egyébként, a fantasyt.

4. http://butterfly-pillango.blogspot.com/
http://ikait.blogspot.com/
http://darolyn-hawks.blogspot.com/http://eilis-thehouse.blogspot.com/
http://anduril-anyugatlangja.blogspot.com/
http://beszelotargyak.blogspot.com/

3.
És a harmadik :)
Igazán köszönöm, hogy mindhárom díjnál gondoltatok rám!
Liellától és Eilistől:

Szabályok:
1. Köszönd meg és rakd ki a linkjét.
2. 5 titok a töriről és rólam
3. Küldd tovább 5 embernek
4. Hagyj náluk megjegyzést

2. Titkok? Hát, ha ez egyáltalán az, akkor azt elmondhatom, hogy ez a blog próbablog, később majd írok egy másikat. :)
Bármikor tudok írni, ha van lehetőségem rá, de mindig amit leírok, öt perccel később törlöm is ki.
Rengeteg hiba van a történetben, csak már nem tudom kijavítani.
Drake Bellt nem igazából Drake szerepébe raktam volna, de nem találtam meg az oda illőt.

3. http://butterfly-pillango.blogspot.com/
http://ikait.blogspot.com/
http://darolyn-hawks.blogspot.com/http://eilis-thehouse.blogspot.com/
http://anduril-anyugatlangja.blogspot.com/
http://beszelotargyak.blogspot.com/


És most pedig, a fejezet:

Ashley javaslatára kihagytam a reggelit, és rohantam átöltözni. Mikor kész voltam, visszasiettem a nappaliba, ahol Ashley már rám várt. Megálltam előtte vagy három méterre. Kíváncsisággal és izgalommal eltelve vártam, hogy is lesz ez az egész.
– Készen állsz?
– Igen, azt hiszem – válaszoltam.
– Még mielőtt az átadást végigcsinálnánk, tudnod kell néhány dolgot, Drake. – kezdte Ashley, a hangjában komolyság érződött, mely rátelepedett az egész szobára. Mélyet sóhajtott, majd folytatta tőle eddig ismeretlen, monoton hangon:
– Az átadás során az energiáink találkoznak majd, mint ahogy Zane is akarta, csakhogy most, én egy veszélyes dolgot fogok végrehajtani. Meg kell tudnunk, hogy te vagy-e a Kiválasztott. Ezzel a módszerrel tudjuk csak kideríteni de, az átadás során sok kockázatot kell vállalnod.
– Mit? – kérdeztem.
Ha nem te vagy az, a lelkedet elpusztítja az átadás, de ha előhívja benned a kiválasztott erejét, erősebb leszel, mint bárki. Így akár a Tizenhármak legyőzése is esélyesebb lesz.
– Ezt muszáj megtennem, nem igaz? – kérdeztem. Egy cseppet sem voltam már biztos magamban.
– Ez a te döntésed. Ha úgy döntesz, hogy nem éri meg, akkor azt is megértem. Csakhogy akkor szinte esélyünk se lesz a Tizenhármak ellen: nem lesz Kiválasztott, hiszen így nem tudhatjuk meg, hogy te vagy-e, vagy nem. Rajtad áll vagy bukik.
Nem tudom! – kétségbe estem, hisz ha nem vállalom, Zane-ék elbuknak, ha vállalom, még az sem biztos, hogy én vagyok a Kiválasztott, ráadásul a lelkem is elpusztul. Ha viszont én lennék a Kiválasztott, akkor sokkal erősebb is lehetek, és lesz esélyünk legyőzni a Tizenhármakat.
– Gondold át, kérlek! – kért Ashley engem.
– Adj neki időt! – csóválta fejét Zane.
– Mindenképpen veszítesz. Ne csináld!
– De ezzel cserbenhagyod őket!
– De még ha belevágok, akkor is nagy a kockázat!
– Meg kell próbálnod!
– A lelkem elpusztulhat.
Ezek a gondolatok viaskodtak bennem, végül a kötelességtudatot kiiktatta az ésszerűség és az életben maradás. Nem vállalom. Nem tudom megtenni.
Kétségbeestem, nem tudtam mit tegyek, Zane-re pillantottam, aki elfordította tekintetét rólam, majd Ashley-re.
– Kérlek! – mondta Ashley.

Nem bírtam már, kiléptem a szobából, és a szobámba siettem, ott ledobtam magam az ágyra. Sokáig csatázott bennem a két gondolat. Ott maradtam a szobában.
A következő napokban nem beszélt senki erről. Én legtöbb időmet a szobában töltöttem. Negyedik nap történt valami. Csak délben jöttem elő, a konyhába indultam. Ashley jött szembe:

– Szeretnék valamit mondani, Drake! – nézett a szemembe. El akartam menni.
– Kérlek! – mondta Ashley, ennek már engedtem.
Bevezetett a nappaliba, és leültetett egy puffra, ő maga velem szemben ült egy fa széken. Nem néztem a szemébe, de ő folytatta:
– Drake, bocsáss meg, nem kellett volna ezt mind rád zúdítanom, csak már… beleéltem magam, hogy végre megtudjuk, nem hiába volt a keresés. – itt kis szünetet hagyott, sóhajtott, azután folytatta:
– Nem kellett volna. Tudom, hogy rosszul érzed magad, és tökéletesen megértem, ha nem vállalod. – Ashley hangjába őszinte volt. Felemeltem a fejem, tekintetemet Ashley szürkészöld szemére függesztettem. Szeme őszinteséget tükrözött. Halványan elmosolyodott. Először a földre tekintettem, majd legnagyobb meglepetésére ezt válaszoltam:
– Gondolkoztam… végigcsinálom az átadást.
– Hogyan? De, hát… Nem kell, ha nem szeretnéd! – döbbent meg Ashley.
– De, megteszem. – válaszoltam halkan.
– De, miért? Meg is halhatsz! – kérdezte, erre keserűen nevettem.
– Mert mindegy, hogy most meghalok, vagy sem. Eddig… az életemben nincs semmi, amiért élni lehetne. A szüleim, a rokonaim, kivéve Zane-t, mind meghaltak. Nem lehetne már normális életem, mint ahogy másoknak. Különben meg ezzel segítek nektek. Ha meg én vagyok a Kiválasztott, megpróbálom megállítani a Tizenhármakat.

Csönd telepedett a szobára, aznap is borús, Angliához szokott idő volt.
Ashley-re néztem. Őszintén meg volt döbbenve, majd maga elé nézett. Végül szavaival megtörte a csendet:
– Biztos…? – kérdezte, hangja szomorú volt. Halkan beszélt.
– Igen. – válaszoltam elhaló hangon – Essünk túl rajta.
Felálltam, és észrevettem az ajtóban álló Zane-t. Ashley ránézett, mire a férfi bólintott.
– Rendben hát.
Ashley velem szemben állt, a nappali végében.
– Próbálj nyugodt maradni – mondta, bár, ez nem segített.
Szemét lehunyta, karjait széttárta, majd egy gyönyörű nyelven kezdett beszélni. A szavak megnyugtatóak voltak és halkak, mintha suttogna, és visszahangozott minden egyes szó. Pár pillanat múlva viszont Ashley körül narancs-színű energia kezdett áramlani. Hirtelen, egy furcsa érzés fogott el, nem tudtam irányítani a testemnek! Felemelkedtek a karjaim, éppúgy, mint Ashleynek.
Zúgás támadt, fehér köd, és por forgott körülöttünk amelytől alig láttam. Lenéztem, alattam egy kilenc ágú csillag rajzolódott ki, melynek ágai közt rúnák, közepén, pedig egy szó állt. A jel vörösen kezdett izzani, nagyon megijedtem, Ashleyre néztem segítségért, de nem figyelt. A zúgás egyre csak hangosabb lett.
Már csak Ashley-t láttam. Arra gondoltam, hogy mindjárt vége, és erős leszek, de az is eszembe jutott, hogy akár mindjárt itt helyben meghalhatok. Sokkal rosszabbul lettem, hideg verejték csordult végig a nyakamon. A zúgás mellé egy mély hang társult, szavakat mondott.
Körülöttem szintúgy megmutatkozott az erőm, ezüstösen csillogott, körbefonta kezeimet. Emelkedni kezdtem, nem is tudtam neki ellenállni, mintha megbénultam volna. Féltem, nem tudtam mi fog következni. A mély hang, túlharsogta a zúgást, ritmikusan ismételt szavakat. Mintha azt mondta volna, Draco, bár nem tudtam mit jelenthet. A ház remegni kezdett, majd már másodperc múlva kilenc kőoszlop tört elő alulról, a csillag kilenc ágának végénél. Szintén rúnák voltak belevésve. Csak az arcomat tudtam csak elfordítani, bár nem sokra mentem vele, a köd teljesen körbezárt…
Idegesen pillantottam ide-oda, már ez nem félelem, hanem pánik volt! Üvölteni akartam, de nem tudtam. Hirtelen lángoszlop tört fel a jel körül, egészen elzárt mindent. Próbáltam mozogni, de nem tudtam. A lángok spirál alakban forogtak, majd előttem egy fekete sárkány tűnt fel, átlépve a tüzet. Tágra nyílt szemekkel bámultam a lényre. Hatalmas volt hozzám képest, szárnyát széttárta és szemeit rám szegezte. Farkasszemet néztem a mesebeli kígyóistennel. A hang elhalkult, ahogy a zúgás is alábbhagyott. Szörnyen éreztem magam. A sárkány tágra nyitotta száját, a hatalmas fogai látszottak, a teremtmény szájából fekete fény tört elő. Hatalmas fájdalmat éreztem, mintha a szívemet égetné a fény.
Meg fogok halni? Ennyi lenne…?


Na, remélem tetszett, de azt szeretném tudatni az olvasókkal,hogy, attól, hogy Drake főszereplő, még meghalhat.

2 megjegyzés:

Veronique Sparks 2010. december 16. 10:32  

Függővég, ráadásul pont akkor, amikor a legizgibb. Várom a folytatást.

Ryuuzaki 2010. december 17. 11:51  

Nagyon köszönöm, hogy elolvastad, és örülök, ha tetszik a történet ^^

Megjegyzés küldése

Dead By Sunrise - Crawl Back In

Szereplők

Szereplők
Drake - Drake Bell

Zane - Viggo Mortensen

Wyburn - Hugo Wallace Weaving

Maddox - Thimothy Olyphant

Ashley - Carrie Ann Moss

Stefan - Rob Morrow
Powered By Blogger

Banner

Banner

About this blog

Minden pénteken lesz új rész (vagy csak majdnem minden pénteken).

Ryuuzaki :)


Chat


ShoutMix chat widget

Első díjam :)

Első díjam :)
Köszönet érte: Eilisnek

Második díj :)

Második díj :)
Köszönet érte: Eilisnek

Harmadik Díj :)

Harmadik Díj :)
Köszönet érte Eilisnek!

E-mail cím

ryuuzaki.blog@gmail.com

Erre a címre is írhattok véleményt, kérést, panasz, szóval bármit :)



Rendszeres olvasók

About Me

Saját fotó
Szeretek írni, bár sokszor kételkedem abban, hogy egyáltalán megy-e. Kíváncsi vagyok a véleményeitekre, tetszik-e a blogom.