Újabb díj! :)

Ezt a díjat is Eilistől, a legjobb barátomtól kaptam, akinek ismét nagyon hálás vagyok, köszönöm, hogy gondolt rám! :)

1. Tedd ki a logót az oldaladon!
2. Válaszd ki a kedvenc kommentelőd, majd írd ki a kedvenc kommented tőle!
3. Értesítsd őt a díjáról!
4. Küld tovább 5 embernek, hogy ők is kiválaszthassák a kedvencüket!
5. Hagyj náluk megjegyzést!

1.
Kedvenc kommentelőm: Nocy, a bétám, tőle mindig kapok megjegyzést, amelyek segítenek javítani a történetemet, amiben mindig az őszinte véleményét fejti ki. :)

2-3.
Nos, igazából az összes kommentjét igazán szeretem. Itt az egyik:

Szia!

Hú... hatásos egy fejezet lett. Egyre jobban kezdesz belejönni a leírásokba is, és itt kiemelném, hogy nekem nagyon tetszett Wyburn-é. Teljesen el lehetett képzelni, szinte láttam magam előtt azt a kicsit talán sátáni figurát, ahogyan kiemelkedik ott a többi dolog közül. Nahh de nagyon eltértem, szóval visza is kanyarodok...
Már csak egy dolog nem tiszta nekem, mégpedig, hogy Drake hogyan néz ki. Valamikor beleszőhetnéd egy kicsit jobban, hogy könnyebb legyen elképzelni őt :) Ha már képet nem kapunk, akkor muszáj egy kicsit részletesebben leírni őt is.
Nagyon tetszenek az erők még mindig, és minél többet ismerek meg, annál érdekesebbnek és egyedibbnek találom őket. Már találkoztam olyan történettel, ahol szinte az összes képességet úgy vették át valahonnan, de most Nálad nem ez a helyzet, vagy csak nekem nem úgy tűnik :D
Úgyhogy összefoglalva rosszat nem tudok mondani, persze itt leveszem a béta énemet, mert az nem ide tartozik :)
Úgyhogy megint azt kell mondanom, hogy csak így tovább, és várom a következő fejezetet!

4-5.

Eilis: Minden kommentedet nagyon vártam, és szívesen olvastam el! Te vagy a legjobb barátom.
Mcizze: Majdnem mindegyik fejezet mellett ott volt a megjegyzésed, nagyon örültem neki! Suliban, illetve a Szigeten, ha jössz, találkozunk! :)
Cecily: Te is mindig írtál véleményt, ami néha javító jellegű volt, de mindig szívesen olvastam.

És még két ember akinek nagyon szívesen továbbítom:
Sophie és Darolyn.

Még egyszer nagyon köszönöm Eilisnek a díjat! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Dead By Sunrise - Crawl Back In

Szereplők

Szereplők
Drake - Drake Bell

Zane - Viggo Mortensen

Wyburn - Hugo Wallace Weaving

Maddox - Thimothy Olyphant

Ashley - Carrie Ann Moss

Stefan - Rob Morrow
Powered By Blogger

Banner

Banner

About this blog

Minden pénteken lesz új rész (vagy csak majdnem minden pénteken).

Ryuuzaki :)


Chat


ShoutMix chat widget

Első díjam :)

Első díjam :)
Köszönet érte: Eilisnek

Második díj :)

Második díj :)
Köszönet érte: Eilisnek

Harmadik Díj :)

Harmadik Díj :)
Köszönet érte Eilisnek!

E-mail cím

ryuuzaki.blog@gmail.com

Erre a címre is írhattok véleményt, kérést, panasz, szóval bármit :)



Rendszeres olvasók

About Me

Saját fotó
Szeretek írni, bár sokszor kételkedem abban, hogy egyáltalán megy-e. Kíváncsi vagyok a véleményeitekre, tetszik-e a blogom.