3. A kép összeáll

Kedves olvasók, megérkezett a harmadik fejezet. Kissé rövidecske ugyan, de ez mindenképp kellett ahhoz, hogy el tudjon indulni a sztori. na, jó olvasást és kommentelést! :)
Ryuuzaki



- Zane Monroe? – kérdeztem a döbbenetből felocsúdva, az ajtóban álló alakra szegezve tekintetem.
- Igen,de te ki vagy? – hangja mély volt, kissé barátságtalan. – Honnan tudod, hogy, hogy hívnak?
- A nevem, Drake Nathan. Tudja én az anyám…
- Te vagy az? – mondta elkerekedett szemekkel – Akkor ezek szerint te vagy az …
- Az ünokaöccse...

Egy ideig csak méregettük egymást. A nagybátyám magas,középkorú, talán harminc éves, többnyire sötét ruhákba volt. Barna haja néhol a szemébe lógott. Kék szemében tükröződtek az utca fényei. Végigpásztázta tekintetével az arcomat,majd, kicsit zavartan megszólalt:
- Nos… akkor kerülj beljebb. – invitált befelé.
- Ülj le! – egy piros bőrborítású fotelre mutatott. – Kérsz valamit inni?
- Nem köszönöm. – utasítottam vissza, bár nem értem miért, mert elég szomjas voltam.
Pár perc után megérkezett ő is. Helyet foglalt a nem sokkal távolabb lévő, megszólalásig ugyanolyan bőrfotelben. A ház tágas volt, sajátos stílusa volt, kétségkívül hasonló az enyémhez. Egy szék, rajta a használója ruháival, a bevetetlen ágy. Ezt néztem, mivel nem nagyon szóltam semmit. Egyre kínosabb volt a csönd, mindketten vártuk a másik szavát, ami talán elindíthat egy beszélgetést. Végül:
- Öhm… már el akartam pakolni. – mentegetőzött, mikor észrevette mit nézek annyira.
- Semmi baj, nálam is ugyanez a helyzet. – válaszoltam mosolyogva – Nehéz rászánni magam.
- Igen… – ezzel a téma kifújt, de szerencsére jött egy újabb: - Anyukád alig mesélt valamit rólad. Hol is laktatok eddig?
- Londonban. – feleltem kurtán.
- Remek…
Muszáj volt valamit megkérdeznem, nem bírtam tovább. Azt a kérdést tettem föl, amely hat éve válaszolatlanul állt:

- Valamit meg szeretnék kérdezni… ,ki okozta a szüleim halálát okozó tüzet? – kimondtam. A férfi nem válaszolt először, gondolkodott, aztán:
- Baleset volt. – a hangsúllyal talán magát is igyekezte meggyőzni: - Nem volt ott senki.
A választ nem hittem el. Nem lehet!
- Ez nem igaz, ezt maga is tudja! – kiabáltam.
- Nem mondhatok semmit. Ami történt, baleset volt!
- Akkor ezt mivel magyarázza? – odatartottam neki a levelet. Zane mintha nem akarná látni, elfordult. – Mondja meg!
- Rendben… ,elmondom. Ülj le! – meglepődtem, nem hittem, hogy tényleg elmondja majd. -

12 éve, amikor születtél, a nagyszüleid ugyanúgy a tűz börtönében haltak meg, ahogyan a szüleid. Ez nem volt véletlen. Te nem vagy átlagos. Különleges képességeid vannak. Tudom, elsőre nem hiszed el, de majd magad is meg fogod tapasztalni, mire vagy képes igazából. Az a cél vezérelte a rokonaid gyilkosát, hogy ha megöli a családtagjaidat , te nem fogsz tudni semmiről. Ezenkívül árvaházba kerültél, így még kevesebb esélyed lett volna arra, hogy megtudd ki vagy valójában.
Mereven ültem a fotelben. Ez egyszerre túl sok volt. Ráadásul mindez olyan lehetetlennek tűnik… mégis, Zane csak nem beszél hazugságokról.
- Ki volt a gyilkos a repülőn?
- Bérgyilkos. A neve: Maddox
- És aki segített nekem?
- Ő velünk van.
- Velünk?
- Igen, azokkal, akik a tizenhárom ellen harcolnak.
- Kik ellen?
- A tizenhármak ellen. Egy tizenhárom emberből álló szövetség, céljuk, hogy az emberi lélek kiszívásával megfiatalodjanak, képességüket növeljék. Így akár örökké a Földön élhetnek, átvéve a hatalmat az emberektől. A kiszemelt áldozat tovább él, de érzelmei nem maradnak.
Ezért kell neked minnél előbb elsajátítanod a tudást, majd legyőzni őket.
- Értem, de miért pont én? – hangzott el, a talán kissé gyerekes kérdés.
- Ez örök rejtély, vannak, akik azt mondanák, a sors akarta így, de szerintem véletlen.
- Gondolom akkor magának van ereje.
Nekem is van, de ez mindenkinek a saját személyiségéhez kötődik, milyen dolgokra képes. Nem sokára te is tudni fogsz mindent. Megtanítalak mindenre. – Felemelte jobbkezét, úgy, mintha tartana valamit. Hirtelen sötétzöld, kavargó gömb jelent meg, melyben feketés selyemszálak örvénylettek tehetetlenül a golyó belsejébe zárva, örökös táncban kerülgetve egymást. Az ujjak tartották egyben, az ujjak irányították.
- Fantasztikus… - ámultam el.
- Meg akarod tanulni? – tette fel a szerintem visszautasíthatatlan ajánlatot.
- Meg tudom?
- Először még meg kell győződnöm arról, hogy neked van-e ilyen képességed.
- Nyújtsd a kezed! – Kinyújtottam. – Megmutatom, milyen a te aurád.
- Alig várom!

Most az ujjaira irányította a zöld gömböt, ami most füst gyanánt párolgott rajta. Hozzáérintette az enyémhez. Éreztem, hogy átjár az energiája. Minden tagomban éreztem, végigfolyt rajtam, erőt kölcsönözve nekem. Majd talán fél percig körülöttem is megjelent az a valami, mint Zane-nél. Csakhogy az enyém Ezüstös szálakból, kék fényekből és kis villámlásokból állt. Hihetetlen érés volt. Rápillantottam az összeérintett kezekre, amelyeket az ezüst és zöld szálak bilincse kötött most össze. Zane-nek a szeme zöld fényforrássá változott. Világított.
- A különböző erők megismerik egymást, – magyarázta a nagybátyám. – ha elfogadják egymást, akkor az azt jelenti, hogy hasonló típusú az energiánk. Ha nem, akkor viszont szétszakadnak, és ellöknek minket. Nem tudlak majd tanítani. De előbb várjuk meg, mi lesz.

Hatalmas zúgás támadt, az összefonódott szálak most fényesen ragyogtak.

Hirtelen alábbhagyott a zúgás, néma csend támadt, majd hatalmas robajjal szétszakadtak a szálak az ujjainkon és ellöktek minket. Szerencsére a fotelnek lökött az erő, de sajnos túl erősen, így hátraestem.
Mikor feltekintettem, megállapítottam, Zane nem járt sokkal jobban nálam. Ő az asztalnak esett. Furcsa, égett szag terjengett a szobában, mindenfelé füst szállt.
- Most mi legyen?
- El kell vigyelek egy régi barátomhoz, – válaszolta, majd a mondat végén mosolygott – ő majd tanítani fog.

19 megjegyzés:

Unknown 2010. június 5. 2:46  

Marha jó és rövid rész volt. Sejtettem, hogy nem tudja tanítani Drake-t Zane. Tök izgi és fura rész volt. Jó írást!
u.i.:Ez egy kicsit hasonlít Eilis Nova Stories-éhez. Például: kézfeltartás

Nóra 2010. június 5. 8:21  

Szia!

Egyre jobban kezd tetszeni a történeted! Nekem tetszik ez a világ, és ezek az emberek, akiket létrehoztál. Kíváncsi leszek, miként fog történni a tanítás, és hogy mikre lesz képes Drake.
Izgalmas rész volt, bár nekem kicsit rövid, szerintem érdemesebb lett volna összevonni az előző fejezettel, mert a történtet és a történtek szempontjából összefüggő. Bár azt is tudom, hogy a függővégek felhívják az emberek figyelmét, és kíváncsiságát. Úgyhogy ez sem rossz megoldás :)
Kíváncsian várom a folytatást, és ha megvan akkor küld, és igyekszem :)
Gratulálok a fejezethez!

Puszi: Nocy

Ryuuzaki 2010. június 5. 12:51  

Mcizze:
Mindenkinél első kommentelő vagy? XD
Köszönöm, igaz, rövid volt, de a következő a dogák számának csökkenése :D miatt 4-6 oldalra terveztem. Ez a rész az alapja a későbbieknek.
No, majd hétfőn.

Ryuuzaki 2010. június 5. 12:56  

Nocy:

Mindent nagyon köszönök. ( jó ég, ez a mániám, hogy mindent megköszönök az elején XD )
Kissé rövid fejezetek, eléggé rám vallanak. Annak viszont örülök, hogy felkeltette az érdeklődést. Az első fejezet előtt Eilis-szel ( barát ) fogadtam, hogy ha max 20 látogatóm lesz, és tessék! :D
Igazán rendes vagy, akkor igyekszem megírni keddre vagy szerdára, és átküldeni a következőt.

Ryuuzaki

Cecily 2010. június 7. 9:45  

Nah végre elolvastam! Igazán izgalmas rész volt, nagyon tetszett. Igaz, én hosszabban kifejtettem volna ezt az erő-dolgot,azért ilyen rövidek a fejezeteid, mert Te ezt nem teszed meg. Gondolom, már mindenki mondta, hogy mennyire jól írsz, úgyhogy ezt nem fogom tovább hangsúlyozni. Felhívnám a figyelmedet, hogy rendkívül zavaró tud lenni a szóismétlés (legalábbis nekem az), ami legnagyon meglepetésemre többször is előfordult. Pl. itt: "Nem sokára te is tudni fogsz mindent. Megtanítalak mindenre." Írhattad volna többek közt ezt: Nemsokára te is tudni fogsz mindent. Megtanítalak használni a képességed. Vagy valami ilyensmit. De mondom, így is jó volt. Cecily

Ui.: Tényleg nem kioktatni akarlak, csak segíteni szeretnék.

Ryuuzaki 2010. június 7. 9:56  

Cecily!
Na, már kezdtem depresszióba esegetni, hogy nem ír senki, de most már örülök. Teljesen igazad van.
Az az igazsák, hogy nem jut eszembe több szinonima, és még a net se segít nagyon.
Kíváncsi vok a következő fejezet kommenjeire!
Nagyon köszönöm, és az csak jó, ha tanácsokat adsz, főleg most, mert most írom a negyedik fejezetet. De ez le lesz ellenőrizve a bétám által, Nocy által.

Eilis (Babus) 2010. június 8. 4:43  

Cecily átment I.K.A.I.T-osba. -.-" Mondanám, hogy már van bétája, ezt bízd rá.

Ryuuzaki, Neked pedig:
Megígértem, hogy írok kommentet, tehát meg is teszem. ^^
Kezdeném ott, hogy gyönyörűszépen írsz, ez különleges adottság, ugyanis egyesek nem képesek rá. :S
A szinonima-dolog pedig teljesen egyszerű. http://szinonimaszotar.hu/
A történet elég érdekesnek és izgalmasnak ígérkezik, alig várom, hogy mit hozol ki ebből a "Tizenhármak" témából. Nagyon ott van. :)
Óh, és emlékszem ám a fogadásra. XD

Mcizze: Csak egy ici-pici hasonlóság van benne. :D Sőt, szinte nincs is.

Eilis

Ryuuzaki 2010. június 8. 4:56  

Eilisnek:
Tényleg így gondolod? Wow, pedig nem is gondoltam!
Pontosan azt használtam! XD, csak olyan alapvető szavak gyakoriságát nagyon nehéz megakadályozni, mint például az erő, a különböző színek és számok.
:D Nagyon köszönöm a kommentet.
Na akkor most a fogadás szerint vesztettem nem? :)

Cecily: teljesen I.K.A.I.T. fan lettél :D

Eilis (Babus) 2010. június 8. 5:17  

Ó, na ne viccelj velem! :D
http://www.szintan.hu/nev1.htm
Nehogy már ezek miatt legyen benne szóismétlések, kérem szépen. Eilis mindenre tudja a megfelelő oldalt. :)
Naná, hogy így gondolom! Ez nem mindenkiben van meg, tehát legyél büszke magadra, és erre a tehetségedre. ^^
Vesztettél, mert azt mondtam, hogy több lesz, mint 20. :D És így lett? Na, látod.

Hehe, én is az vagyok, csak én a tanácsosztogatást az I.K.A.I.T.-ra bízom. -.-"

Ryuuzaki 2010. június 8. 7:35  

:D
Reklámozhatnád! :D Ok, megnézem az oldalt.
( fura, ha valaki azt mondja: " Ez nagyon ott van" valahogy mindig arra gondolok, hogy odaégett)
Vesztettem, de ennek most örülök :)

U.I: Amúgy még érzem a csuklómat! XD

Cecily 2010. június 8. 9:21  

Nem mentem át I.K.A.I.T.-osba, csak szerintem ez hasznosabb, mintha azt írná mindenki, hogy milyen tehetséges (amivel persze én is egyetértek). Lehet, hogy van bétája, de ezt a fejezetet még nem javította ki. És az I.K.A.I.T. nem írt ide kommentet, úgyhogy felesleges cseszegetni! De ha nem akarjátok, nem írok több kommentet, majd Eilis duplázik!

Eilis (Babus) 2010. június 8. 12:05  

Idézem a második fejezet kommentjeiből, mivel Ryuuzaki írt az I.K.A.I.T.-nak, és Melody válaszolt neki. Tessék:
"Figyelned kéne a szóismétlésekre is! Ha nem jut eszedbe szinonima az adott szóra a Wordnek is van szinonima szótára, de a Google is kidob párat, ha jobban szeretnél valamilyen online verzióval dolgozni."
Bizony, ő már előbb írt neki a szóismétlésről, olvasd el az előző fejezet hozzászólásainál. -.-"

Cecily 2010. június 9. 11:32  

Jó, de Ryuuzaki (remélem jól írtam) nem fogadta meg a tanácsát, gondoltam nem baj, ha én is elmondom! És ne oktass ki, elolvasom MINDIG a hozzászólásokat! Attól még, hogy neked már beindult a blogod, nem kell úgy beszélni másokkal (velem), mintha te egy királynő lennél ő meg a cseléded. De javaslom, hogy ne itt veszekedjünk.

Ryuuzaki 2010. június 9. 11:59  

Emberek, nehogy már ezen vesszetek össze, már elnézést!

Eilis (Babus) 2010. június 10. 6:32  

Nem mondom el, mit gondolok most, pedig szívesen megtenném. De ez Ryuuzaki blogja... majd elmondom neked máskor a véleményem. -.-"
Egyébként igen, beindult, mert szerintem volt eleve olyan igényes a történet és maga az oldal, hogy megérjen egy próbát a Bloggeren. Jó, az egészet Elenának köszönhetem, tudom.
És egyébként meg téged semmi nem jogosít fel arra, hogy így beszélj velem, már csomószor elengedtem a fülem mellett néhány bunkóságodat, ezentúl nem fogom tettetni, hogy nem találom sértőnek.
És bocsi, Ryuuzaki. :)

Ryuuzaki 2010. június 10. 10:10  

Semmi baj, de béküljetek ki! :)

Ryuuzaki 2010. június 10. 10:13  

Hú, a Moon Phase modul szerint mindjárt holdfogyatkozás lesz, akkor rakom fel az ötöset, ha belefér! XD

Veronique Sparks 2010. december 16. 9:44  

Az az izé amit Zane csinált, eléggé fura. Pontosan Ő és Drake hogy is rokonok?? Mert ez nekem még mindíg fura.

Ryuuzaki 2010. december 20. 23:47  

Van benne valami. :D
Na várjál, ha Zane-nek Drake az unokaöccse, akkor Drake-nek Zane a nagybátyja, vagyis az anyjának a testvére. Jól mondom? :D:D

Megjegyzés küldése

Dead By Sunrise - Crawl Back In

Szereplők

Szereplők
Drake - Drake Bell

Zane - Viggo Mortensen

Wyburn - Hugo Wallace Weaving

Maddox - Thimothy Olyphant

Ashley - Carrie Ann Moss

Stefan - Rob Morrow
Powered By Blogger

Banner

Banner

About this blog

Minden pénteken lesz új rész (vagy csak majdnem minden pénteken).

Ryuuzaki :)


Chat


ShoutMix chat widget

Első díjam :)

Első díjam :)
Köszönet érte: Eilisnek

Második díj :)

Második díj :)
Köszönet érte: Eilisnek

Harmadik Díj :)

Harmadik Díj :)
Köszönet érte Eilisnek!

E-mail cím

ryuuzaki.blog@gmail.com

Erre a címre is írhattok véleményt, kérést, panasz, szóval bármit :)



Rendszeres olvasók

About Me

Saját fotó
Szeretek írni, bár sokszor kételkedem abban, hogy egyáltalán megy-e. Kíváncsi vagyok a véleményeitekre, tetszik-e a blogom.